Wednesday, March 4, 2009

Iubesc:

  • Mâncarea - Ză Homer Simpson way.
  • Muzica - Care ar fi farmecul vieţii mele fără o coloana sonoră?
  • Natura - Într-o ocazie am vorbit cu ea: mi-a povestit lucruri extraordinare, foarte îndepărtate de lumea omului.
  • Fotografia - Modul meu preferat de a mă exprima.
  • Visele - Sau imaginaţia. Ce ar fi de mine fără ele?
  • Cărţile - Cel mai bun mod de a pune în practică imaginaţia.
  • Sibiu - Casa mea dintotdeauna, şi pentru totdeauna.
  • Relativitatea - O iubesc pentru că mereu găsesc un răspuns în ea.
  • Frumuseţea - Nu trebuie să fii superficial ca să admiri frumuseţea: e un reflex.
  • Tristeţea - În doza potrivită, mă inspiră.



Urăsc:

  • Plictiseala - Originea întregii culturi umane.
  • Prejudecăţile - Totuşi nimeni nu e liber de ele...
  • Superficialitatea - 'Nu înţeleg cum poate să facă aşa ceva!' - şi normal că nu înţelegi.
  • Aroganţa - 'Aroganţa e soră cu prostia', am auzit zicând pe cineva.
  • Inteligenţa - Nu spuneţi că nu am fi fericiţi fără ea (ca rasă, zic).
  • Violenţa - Da, da, ştiu că e tipic, toată lumea urăşte violenţa. Dar eu o urăsc mai mult.
  • Peştele - I hate it, I hate it, I hate iiiiit! Nu e nimic personal, e doar că are un gust scârbos.
  • Presiunea - Dacă vreau să fac ceva, fac singură. Nu va fi persoana de lângă cea care îmi va schimba părerea în cazul în care nu vreau.
  • Relativitate - O urăsc pentru că mă pierd în infinitatea ei.
  • Internetul - Blestem ziua în care s-a inventat! Îmi ocupă jumătate de zi.




Faptul că urăsc chestiile astea, nu inseamnă că sunt contrariul lor. Le urăsc şi punct.

No comments: