Sunday, March 1, 2009

1 nimic

Ca să nu mă prefac că nu a existat, vreau să spun ceva despre postul 'Cum să îţi dai seama dacă ai o femeie infectată'. Mă întreb cât de scurt în minte trebuie să fii ca să iei un asemenea post în serios. Nu ştiu cum ar putea cineva să creadă că eu, ca femeie, aş spune că 'femeile sunt proaste din natură' într-un mod nu ironic. Deci chiar nu ştiu. Ideea era ceva de genul 'eu sunt un bărbat misogin', şi vorbeam în numele lui. Exista până şi un post data care explica situaţia. 
Oricum, previzibil. De fapt, am făcut mai mult trafic în ziua de ieri, datorită acelui post, decât in toată săptămâna. 
L-am şters, nu urma să îl înţeleagă nimeni. 

În caz că nu s-a înţeles deja, deşi ajunge să ai un sfert de creier ca să înţelegi, era o CRITICĂ adresată oamenilor de genul.

No comments: