Saturday, February 28, 2009

?



Există un adevăr absoult?


Şi dacă da, cine îl posedă?


Şi de ce ar trebui să îl accept eu ca adevăr absolut?


E totul relativ? Sau doar unele lucruri?


Şi dacă doar unele lucruri, care sunt lucrurile certe, şi care cele incerte?


Şi cine e în poziţia de a zice ce e cert şi ce nu e cert?


Şi de ce trebuie să purtăm toţi o etichetă?


Moartea îi eschivează pe cei inteligenţi/frumoşi/buni?


Nu venim toţi din acelaşi loc, şi ne îndreptăm toţi spre acelaşi loc?



M-am săturat să mă prefac că de fapt am răspunsul la întrebările astea.

Dar, poate eu sunt nebună.




1 comment:

Anonymous said...

Despre lucruri concrete/existentiale/nemurire/liberul arbitru s.a.m.d intr-un banc:

La ora de religie, profesorul le explica copiilor aparitia omului (adam/coasta/eva etc).
Acum un copil se ridica si spune:
Elevul: Ma scuzati, dar tata mi-a spus ca omul se trage din maimuta.
Profesorul: Cazul familiei tale nu ma intereseaza, eu vorbeam in general.

PS: asta a fost pentru destinderea fruntii ;))