Monday, February 23, 2009

Strange Feeling

În playlist-ul meu există melodii care îmi provoacă tot felul de sentimente. Unele mă binedispun, altele mă emoţionează, altele mă fac să fiu tristă... Există însă un tip de melodii a căror efect asupra mea nu aş ştii să îi dau nume; pur şi simplu îmi provoacă un sentiment...ciudat. E un sentiment plăcut, dar de nedescris... mă duc într-o altă lume. Puţine sunt melodiile care aparţin acestei categorii, şi surprinzător (sau nu), majoritatea (două) aparţin unui singur artist: Robert Plant.

Melodiile care îmi provoacă, deocamdată, un 'strange feeling' sunt decât următoarele:


2 comments:

Elia said...

haha, si "Trampled Rose" imi place foarte foarte mult. cover dupa deosebitul si bizarul Tom Waits. dar mai faina varianta Krauss&Plant. si "Hallelujah" lui Buckley tot cover e, dar dupa Cohen. o sa iti urmaresc blogul de acu' :P

Nonsense said...

Ştiam că 'Hallelujah' şi 'Song to the siren' sunt coveruri, nu ştiam însă despre 'Trampled Rose'.