Sunday, February 22, 2009

Pasiune

Nu prea ştiu cum să descriu muzica lor, sau vocea ei... Unul din multele lucruri pe care mi le inspiră muzica lor, şi în special melodia asta, este pasiune. Combinaţia între chitarele spaniole, vocea ei ca principală şi ale lor pe fundal nu putea fi mai perfectă. 

Este una din melodiile care ştiu că va fi lângă mine de-a lungul anilor.

În esenţă, cred că cultura fiecărei ţări are farmecul său aparte, şi am să dedic cât mai mult timp pentru a-l descoperi. 




3 comments:

Elia said...

draguta foc! imi place si mie. citesc pe net ca Eydie Gorme e de nationalitate americana. interesant asta..nu de alta, dar n-as fi zis :P

Nonsense said...

Da, nici eu n-aş fi zis până nu am citit. Separată de Los Panchos nu cântă bolerouri, se mişcă mai mult în jazz (în engleză).

Anonymous said...

Care va sa zica pe langa Chambao (tipa de acolo e baza) si Macaco, mai exista si alte trupe nice.

La piesa de fata, imi place negativul super mult :D