Tuesday, February 24, 2009

Lonely stranger




Am dat de acest om plimbându-mă pe un deal găsit undeva în satul Răşinari (la puţini km de Sibiu). La vederea unei imagini atât de captivante, am pierdut cam două secunde până când am scos aparatul şi l-am pozat. 

Mă întreb la ce se gândea omul în momentele de faţă.

Pe mine, oricum, mă duce cu gândul la singurătate, şi la următoarea melodie (cu care, de altfel, mă simt 'strongly' identificată):




I must be invisible;
No one knows me.
I have crawled down dead-end streets
On my hands and knees.

I was born with a ragin thirst,
A hunger to be free,
But I've learned through the years.
Don't encourage me.

cause I'm a lonely stranger here,
Well beyond my day.
And I don't know what's goin' on,
So I'll be on my way.

When I walk, stay behind;
Don't get close to me,
cause it's sure to end in tears,
So just let me be.

Some will say that I'm no good;
Maybe I agree.
Take a look then walk away.
That's all right with me.

4 comments:

Elia said...

hehe, elena. frumoase imprejurimile Sibiului..in Rasinari se putea ajunge din Sibiu, luand un tramvai de la periferie prin Dumbrava. foarte placut drumul.. frumoase dealurile de acolo, am colindat, cu putina teama, recunosc, pentru ca nu era tipenie de om. in cimitirul satului, Cioran(nascut in Rasinari) si frati-su jucau fotbal cu cranii..bizar, dar intr-un fel tipic lui Cioran, nu?

Anonymous said...

Catre Elia: care Cioran ? Emil
Cioran ?



Catre Anka: sigur tipul din poza nu dormea ? Si de ce nu ai lasat poza naturala (adica fara sepia asta? :-w)

Elia said...

dada, Emil Cioran. in Rasinari si-a petrecut primii 10 ani din viata, pentru ca mai apoi sa plece la Sibiu. si marele poet Goga tot aici fu nascut. pare-mi-se ca are si un bust ridicat pe undeva prin satuc, dar imi joaca feste memoria seara asta..

Nonsense said...

Silviu: e destul de posibil să fie aşa, şi să doarmă, deşi după ce am trecut de el s-a ridicat.
Am lăsat poza în sepia pentru că aşa îmi place mai mult, simplu! :D