Wednesday, February 25, 2009

Pian – Ludovico Einaudi

Liniştitoare şi foarte plăcute la auz, pătrunzătoare în unele ocazii iar transparente în altele, melodiile lui sunt compania perfectă pe durata unei lecturi, unui moment de reflectare, unui moment dedicat singurătăţii, gândurilor, şi, de ce nu, somnului. Rareori am dat de un compozitor în a cărui discografie să mă pot mişca aşa ca în a lui Ludovico Einaudi. În ultimele zile am ascultat discografia lui într-un mod aleatoriu, şi nu exagerez dacă spun că un 98% din ce am auzit mi-a plăcut. Lăsând la o parte latura tehnică a acestor melodii, ele sunt caracterizate de simplitate.

 

După cum spuneam, destul de complexe pentru a fi ascultate într-un mod exclusiv, destul de simple pentru a fi soundtrackul altor activităţi.

 

 
 

P.D.: Ştiu că sunt cam insistentă cu playlisturile şi cu muzica online, aş putea să scriu fără să uploadez muzică, dar, să fim serioşi, câţi dintre voi, cei doi cititori ai mei, veţi căuta un anumit artist doar pentru că îl recomand eu? Aşa e 'in handy', şi ştiu că am făcut tot ce am putut pentru a vă aduce muzica ce mi-e mie apropiată...aproape!

3 comments:

Elia said...

hmmm...pe mine m-ai numarat cand ai zis "cei doi cititori ai mei"? :P
eu n-am discografia lui Einaudi, dar am o piesa care imi place mult mult mult, sigur o stii
http://www.youtube.com/watch?v=qmxFAT581T4

Anonymous said...

Stima pentru playlist-ul realizat (stiu ca dureaza ceva pana il realizezi - ma rog, spun asta din experienta :D).

Cat despre piese: le-as asculta doar noaptea (cand toata lumea a tras pe dreapta), combinata cu linistea noptii se aud si mai bine piesele astea ;))

Elia said...

pe asta poate n-o cunosti..
concertul pentru pian nr 2, rachmaninov, secventa din filmul "for horowitz"

http://www.youtube.com/watch?v=ZdpiB8HFJC8&feature=related