Saturday, April 25, 2009

Something new

Deşi nu atât de frecvent, se întâmplă să mai descopăr şi melodii produse post-'90 care să îmi placă. Acesta este cazul melodiei Hometown Glory, cântată de Adele, o fată care posedă o voce, din punctul meu de vedere, deloc comună. Cât despre versuri... nu pot decât să mă gândesc la Sibiu când le ascult.
Melodia am descoperit-o la un show tv de dans pe care îl urmăresc (eu împreună cu jumătate din teritoriul spaniol). Coregrafia, care îmi place şi ea foarte mult, e aceasta.

Melodia întreagă:


It just needed to be here.

3 comments:

ESD said...

Eu sunt de parere ca's multe piese bune post '90, problema fiind alta si anume, media si nu numai, promoveaza doar cacaturi, lucrurile esentiale ramanand in subsol/underground !

Nonsense said...

În cazul în care te referi la hip hop cu 'lucruri care raman in subsol, deşi sunt bune', can't agree. :P

ESD said...

Nope nu ma refeream la hh , ar fi trebuit sa spun "in anonimat" in loc de "subsol"